Prachtig!! - Reisverslag uit Weligama, Sri Lanka van Esther Kluver - WaarBenJij.nu Prachtig!! - Reisverslag uit Weligama, Sri Lanka van Esther Kluver - WaarBenJij.nu

Prachtig!!

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

24 Oktober 2008 | Sri Lanka, Weligama

Na een vermoeiende reis (de hele nacht alleen huilende kinderen) ben ik heelhuids aangekomen in Sri Lanka. De warmte overvalt me als ik uit het vliegtuig stap. Ondanks dat de piloot al aangaf dat het 29 graden was, viel het in de praktijk even tegen. Gelukkig kon ik tijdens de rit naar het hotel in een auto met airco zitten. De rit duurde lang. Pas na zes uur rijden en wat tussenstops was ik bij het hotel. Het regende en het was al donker, dus echt zien waar ik was beland kon ik niet. De kamer is echter wel schitterend, met een hemelbed een klein keukentje, een zitje en een balkon. De volgende ochtend scheen de zon weer, en bleek het hotel omgeven door palmbomen en uit te kijken op zee. Helaas kan ik vanaf mijn balkon de zee niet zien, maar er zijn genoeg plekjes om lekker te gaan zitten en van het uitzicht te genieten. Aangezien het een kuurreis is, had ik vanochtend een afspraak met de ayurvedisch arts. De behandelingen de komende weken worden helemaal op mij persoonlijk afgestemd, en zullen ze nu vooral richten op het schoonmaken van mijn neusholtes en het 'ontstressen' van mijn nek en schouders. De behandelingen bestaan voornamelijk uit massages, stoombaden en kruidenbaden. Dus met dat ontstresen komt het denk ik wel goed!! Net mijn eerste yogales gevolgd, wat erg apart is op een heuvel met uitzicht op zee. Nou, ik ga eens kijken wat het diner brengt! Ik houd jullie op de hoogte.

• 24 Oktober 2008 - 13:44

Dimitri:

Hoera, veilig aangekomen en nog lekker warm ook =)