Update uit Sri Lanka - Reisverslag uit Weligama, Sri Lanka van Esther Kluver - WaarBenJij.nu Update uit Sri Lanka - Reisverslag uit Weligama, Sri Lanka van Esther Kluver - WaarBenJij.nu

Update uit Sri Lanka

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

30 Oktober 2008 | Sri Lanka, Weligama

De behandelingen zijn begonnen. De eerste dagen bestond mijn dagelijkse schema zo'n beetje uit opstaan en ontbijten, de hele ochtend een beetje relaxen en in de middag de behandelingen. Er wordt steeds gestart met een massage van je hoofd, je gezicht en je lichaam. Dan een stoombad, een soort lichaamspakkingen op plekken waar je lichaam pijn doet en daarna nog een bad met kruiden. Gisteren is de echte reiniging begonnen. Na het drinken van een heel vies drankje ben ik ongeveer de rest van de dag ziek geweest. En dat doe ik dan allemaal vrijwillig! Maar aan het eind van de vakantie kom ik er hopelijk een stuk fitter en gezonder uit. Vandaag gaat weer beter, maar ik voel me nog steeds alsof ik een heftige griep heb gehad. Morgen start de geestelijke reiniging, waar ik erg benieuwd naar ben. Het is echter wel de bedoeling dat ik twee dagen niet praat of lees, dus dat wordt toch wel weer afzien voor mij ;-) Ondanks de niet altijd gemakkelijke behandeling heb ik het erg naar mijn zin. De omgeving is hier prachtig en ik heb genoeg tijd om hier wat rond te dwalen op het terrein (is best groot en veel te zien). Ik heb ook al een 'vogelexcursie' gedaan, waarbij met een gids op het terrein werd gekeken welke vogels er allemaal rondvlogen. Dat was er leuk om te doen. Excursies ben ik nog niet aan toegekomen, aangezien mijn behandelingen steeds in de middag plaatsvinden en ik daardoor net de excursies mis. Hopelijk heb ik daar volgende week nog wel wat tijd voor. Nou, groetjes weer voor nu. Tot over een paar dagen.

  • 30 Oktober 2008 - 10:57

    H.Kluver:

    Wie mooi wil zijn moet op de blaren zitten. Nu maar hopen dat je inderdaad herboren terugkomt. Maar wel met beide benen op de grond blijven staan.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Sri Lanka, Weligama

Esther

Actief sinds 21 Dec. 2006
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 42328

Voorgaande reizen:

03 Februari 2018 - 26 Februari 2018

Langs de Mekong door Laos en Cambodja 2018

06 Februari 2017 - 27 Februari 2017

Zuid-Thailand 2017

08 Januari 2016 - 31 Januari 2016

Vietnam 2016

12 Februari 2015 - 08 Maart 2015

Bali

16 Februari 2014 - 08 Maart 2014

Sri Lanka 2014

28 Mei 2011 - 01 Oktober 2011

Esther op weg naar Santiago

08 Februari 2011 - 06 Maart 2011

Indochina

07 November 2009 - 29 November 2009

Rondreis Thailand

25 Oktober 2008 - 09 November 2008

Kuurreis Sri Lanka

22 Oktober 2008 - 07 November 2008

Mijn eerste reis

Landen bezocht: