Weer thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Kluver - WaarBenJij.nu Weer thuis - Reisverslag uit Rotterdam, Nederland van Esther Kluver - WaarBenJij.nu

Weer thuis

Door: Webmaster

Blijf op de hoogte en volg Esther

06 Maart 2011 | Nederland, Rotterdam

De laatste dagen schoten voorbij. Na de terugreis naar Thailand, waar we erg lang hebben moeten wachten bij de grensovergang, hadden we nog een dag vrij in Bangkok. We logeerden in hetzelfde hotel als wij waar ruim een jaar geleden waren, dus de omgeving was bekend. Wij wilden deze keer graag het moderne Bangkok zien met de wolkenkrabbers en de shoppingmalls. Dim wilde nl. graag winkelen. Nou, dat heeft hij geweten! Het aanbod is zo groot, dat hij al snel niet meer wist wat hij nu wel en niet wilde hebben. Uiteindelijk hebben we dus bijna niks gekocht. We weten nu wel waarom Bangkok een wereldstad is, daar is Rotterdam een dorpje bij.
's Avonds drinken we nog wat bij het eettentje waar we de vorige keer ook regelmatig waren, en natuurlijk moesten we ook nu met de eigenaar op de foto.
De terugreis verloopt voorspoedig, maar duurt wel lang. We vliegen overdag, waardoor je elk uur bijna bewust meemaakt. Maar goed, ongeveer drie speelfilms verder zijn we weer terug in ons koude kikkerlandje. Het voelt vreemd maar ook vertrouwd om weer thuis te zijn. We waren vannacht wel allebei een beetje de weg kwijt in de slaapkamer, tot we ons realiseerden dat we weer thuis waren. Alle foto's heb ik inmiddels bekeken (ongeveer 1600) en wat uitgezocht om op Picasa te zetten en te delen. Het was een mooie vakantie, dat realiseer je je pas echt als je thuis alles nog eens de revue laat passeren.

• 06 Maart 2011 - 15:44

Tasnim:

Gave foto's!!
    Jullie begonnen moe en een beetje te wit (zoals ik nu) maar jullie waren anders moe en een beetje verbrand op de terug weg. Zag er goed uit. Je vraagt je af hoe ze pyramides bouwen, maar met de kunstwerken die jij gefotografeert hebt heb ik ook zo ook mijn vragen. En de natuur die dan helemaal los gaat op die bouwwerken.. bizar!! Beetje enge dingen hebben jullie gegeten.. De blowfish lichtjes waren wel erg grappig!
    Geniet van het Rotterdamse sonnetje! tot woensdag!